Eminem teasuje nas na Instagramie. Czym?! Specjalną kolekcją na uczczenie 15-tych urodziny 8 Mili.

Tak, właśnie w tym momencie poczułem się staro. W filmie była taka scena, świetna, na sam koniec, która jest klasyką.

Ok, wracając do ciuszków, które przygotował Eminem. Urodzony w Detroit raper nie mógł wejść we współpracę z nikim innym tylko Carharttem, nie po raz pierwszy zresztą. Zdjęcie opublikowane na Instagramie Eminema pokazuje gościa w czapie z napisem 8 Mile i najpewniej Carharttem.

Mówi się, że kolekcja spadnie na stronę Shady Records jeszcze w listopadzie. Dochód ze sprzedaży kolekcji zostanie przeznaczony na Fundację Marshall Mathers i projekt Verses Project: Exploring Literacy through Lyrics and Sound.

Obok kolekcji odzieżowej, która będzie miała premierę za chwilę, Shady Records zdecydowało się też na mega fajny ruch i zorganizowanie specjalnego pokazu filmu w Bel Air Luxury Cinema w Detroit. W tym samy miejscu, w którym film miał premierę 15 lat temu.

Ja się jaram, bardzo. Eminem i Carhartt to dwie bardzo pasujące do siebie marki, do tego tak mocno USA, jak się tylko da, takie prawdziwe i osadzone na ulicy.

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *