… no dobra, nie od Nike, tylko od marki śmieszków, zwanej Hypermarkt. Panowie wyobrazili sobie dziwne, śmieszne produkty, które pewnie nigdy nie były nawet w planach marek, których logotyp pojawił się na wizualizacjach.

O co chodzi? Chodzi o to, że to jakby poszerzenie strategii i obszaru działania marek odzieżowych, które zdaniem Hypermarkt mają pojawić się w codziennym życiu i nawykach każdego z nas. Ale ma to iść i dalej i doskonałym przykładem jest cegła Supreme, ta strategia ma również wprowadzić trochę dziwnego shitu, aby zostać zauważonym – po prostu. Petardą jest … foliówka Nike 😀

No i tak, mamy papier toaletowy i prezerwatywy Nike, szczoteczkę do zębów adidas. Jeśli chcesz przeglądnąć resztę projektów, to sprawdź Instagram Hypermarkt. Kupić niestety się nie da, wszystko jest wyprzedane.

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj – http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *