Świetne! Lubię ten klimat, który Nike prezentuje mi w swoich klipach. Ale powiem też szczerze, mam wrażenie, że widzę tu coś, co cieknie z materiałów adidasa, ale ubrane jest w stylistykę Nike. Nike wydaje się starać być bliżej konsumenta i pomimo tego, że w 3-minutowym klipie zobaczymy takie sławy jak Skepta, AJ Tracey, Mo Farah, Harry Kane, Eden Hazard, to widzimy także 250 sportowców amatorów, co jest mega fajnym trikiem.

Nothing Beats a Londoner, bo tak nazywa się nowa kampania wideo, to dzieło nikogo innego jak agencji Wieden+Kennedy. Kierunek i target? Sportowcy, atleci, artyści. Jest szybko, stylowo, dynamicznie. Mamy boks, tenis, hokej, bieganie. Bez dwóch zdań, oprócz mojego skojarzenia z pewnymi kreacjami adidasa, to klip jest kolejnym w stylu tego, co kiedyś dla Nike zrobił Guy Ritche – Next Level – czy Short A Guy, gdzie dyrektorami kreatywnymi byli Chris Groom i Stuart Brown. Podobną akcję widzieliśmy także w kampanii Nike Basketball Want It All.

Teraz pytanie, jakie miasto będzie kolejne?

https://www.youtube.com/watch?v=n0j_CX1S2es

         

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj - http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

1 komentarzDodaj komentarz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *