Tak, robimy to poza Warszawą. Tak, robimy to outdoorowo. Tak, robimy to w miejscu w środku miasta. Tego nie zrobił jeszcze nikt. I tak, mamy też partnera.

Fizyczna galeria z dwóch najpopularniejszych w Polsce kicksowo-ulicznych hashtagów na Instagramie swój żywot rozpoczyna swój już 17-ego sierpnia i będzie dostępna aż do końca tego też miesiąca.

Miejsce? Niezwykłe – sam środek Wrocławia, ul. Świdnicka od Rynku do ul. Kazimierza Wielkiego. Jeśli nie jesteś z Wrocławia, to już wyjaśniamy – jest to główny deptak w mieście rozpoczynający się przy samym Rynku i prowadzący aż do wiaduktu przy ul. Powstańców Śląskich.

Spytasz dlaczego ulica? Bo właśnie w tej przestrzeni funkcjonujemy. Nie chcieliśmy wejść do pomieszczenia i czekać, aż ktoś przez przypadek zainteresuje się tym, co mamy do powiedzenia i co mają do powiedzenia fani butów i mody ulicznej. Wolimy ulicę, surową, piękną, żyjącą i oddychającą ulicę. Poza tym, outdooru tego typu nie zrobił do tej pory nikt w Polsce, a forma fizyczna, outdoroowa, to w tym momencie na pewno delikatny oldschool – a to właśnie lubimy. No i nasz, ciągle niszowy temat, będzie mogła zobaczyć pokaźna liczba ludzi spacerujących po wrocławskim Rynku.

Zleży nam przecież na pokazaniu naszej zajawki ulicznemu podróżnikowi, osobie korzystającej z miasta, w sposób różny, niekoniecznie taki jak my. Chcemy, aby szeroka publiczność zobaczyła, że sztuka, kreacja, zainteresowanie może mieć najróżniejszy podmiot. Chcemy, aby miasto doceniało młodych, doceniało tych, którzy za chwilę będą napędzali je swoją energią. Zmieniamy zatem bieguny galerii #JKDN i #streetwearnomads, która z ulicy przeniosła się do świata wirtualnego i przenosimy online do fizycznej wersji ulicy. Tam, gdzie jej prawowite miejsce

Dzięki przychylności Urzędu Miejskiego we Wrocławiu, ludzi życzliwych różnym inicjatywom, udało się wejść z tematem niezwykle ciągle niszowym w Polsce, na jedno z najbardziej wizerunkowych miejsc w bardzo dużym mieście, mieście otwartym na kulturę, otwartym na różnorodność.

I znowu dzięki życzliwości i wsparciu Distance.pl, który jest partnerem galerii, udało nam się dopiąć wszelkie detale na tym poziomie, na którym zdecydowaliśmy się wykonać projekt.

– Nie musieliśmy się długo zastanawiać. Współpracujemy ze sobą bardzo długo, wiemy na co stać chłopaków i jaki poziom prezentują. Distance chce być częścią takich projektów i działań – mówi Michał Machowicz, brand menedżer Distance.pl.

W galerii znajdzie się miejsce na dwadzieścia osiem fotografii rozstawionych wzdłuż ul. Świdnickiej na 14 specjalnie przygotowanych stojakach.

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj - http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

2 komentarzeDodaj komentarz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *