Intensywny trening do koncertów na żywo. Niezwykły utwór inspirowany odgło-sami z sali ćwiczeń. Jędrzejczyk i Pezet, Erdmann i Xxanaxx, Bogdał i Miuosh oraz Andrzej Smolik na jednej scenie. Tak wyglądała muzyczno-sportowa im-preza Reebok Beat of Speed!

W ubiegły piątek, w warszawskim Centrum EXPO XXI, wybrzmiał wyjątkowy, spor-towy beat. Inspiracją dla unikalnego wydarzenia, łączącego świat muzyki i sportu, był ekspresyjny program ćwiczeń THE BEAT Karoliny Erdmann bazujący na sile oddechu.
– Podczas intensywnego wysiłku zaczynamy wspólnie oddychać. Na bazie jedne-go wydechu budujemy rytm. Nasz oddech stopniowo zamienia się w krzyk. W ten sposób, męcząc się razem, budujemy nasz niepowtarzalny, własny rytm – tłuma-czy Karolina Erdmann, Yoga Beat Studio, autorka programu treningowego THE BEAT.

Ponad 90-minutowy trening poprowadzili ambasadorowie marki Reebok:

○ Andrzej Bogdał – rozgrzewka i część funkcjonalna
○ Karolina Erdmann – podstawowy trening THE BEAT
○ Joanna Jędrzejczyk – ćwiczenia z elementami sztuki walki – FIGHT BEAT

Wydarzenie otworzyła premiera utworu, który producent i kompozytor – Andrzej Smolik – stworzył specjalnie na tę okazję. W Beat of Speed wykorzystane zostały odgłosy prawdziwych treningów trójki prowadzących. Warstwę wokalną i muzyczną uzupełnili obecni tego wieczoru na scenie: duet alternatywny Xxanaxx, Michał “Król” Fox oraz przedstawiciele polskiego hip-hopu, Pezet i Miuosh.

– To jest utwór, który wymyślił Andrzej. On jest autorem tego wszystkiego. Powycią-gał z nas różne elementy do tego kawałka, dał nam pole do popisu. Każdy mógł wykorzystać to na swój sposób – powiedział Miuosh, raper i producent muzyczny.

– „Beat of Speed” ma niesamowitą energię i pasuje do pomysłu połączenia muzyki z treningiem. Ten kawałek naprawdę porusza – dodał artysta.

Dodatkowo najbardziej znane utwory z repertuaru gwiazd, grane tego wieczoru na żywo, motywowały uczestników do ćwiczeń.

Oprócz unikalnego treningu przy muzyce artystów, uczestnicy Beat of Speed mogli skorzystać z atrakcji zorganizowanych w REEBOK POP UP STORE. W specjalnej strefie testowania, wszyscy chętni mogli wypróbować nowe obuwie treningowe marki Reebok – Speed TR 2.0. Organizatorzy przygotowali także dla uczestników rywalizację obejmującą kilka zadań sprawnościowych. Dziesięć osób z najlepszy-mi wynikami wzięło udział w Meet&Greet z trenerami i gwiazdami Beat of Speed.

Materiał video z Beat of Speed posłuży do stworzenia teledysku do muzyki skom

ponowanej przez Smolika. Unikalny klip będzie miał swoją premierą w kanałach Social Media marki Reebok jeszcze w maju.