Club C łączy w sobie dwa style – nowoczesny z klasycznym, a najnowsza wersja tego kultowego modelu mocno nawiązuje do stylu lat 90. Dlatego marka Reebok Classic w swojej lokalnej akcji promującej najnowszy model Club C, której hasło brzmi – ‘Szacunek za klasyk’ postanowiła cofnąć się do lat 90. i połączyć legendarność tych czasów z nowoczesnością.

zdjęcie: Łukasz Dziewic

Lata 90. nawiązują do takich wartości jak: podejmowanie ryzyka, bycie pewnym siebie, a przede wszystkim podążanie za swoim stylem. Podobne wartości leżą u podstaw Club C. Styl butów Club C definiuje to czym jest prawdziwa klasyka. To model, który przez lata ewoluował. Wzbogacany był ciągle o nowatorskie rozwiązania, ale z zachowaniem jego ponadczasowego stylu. Podobnie jest z najnowszym modelem, który cofa się do klasycznego stylu lat 90. ale przenosi go na współczesną ulicę.

W ramach akcji promującej najnowszy model butów Club C, Reebok postanowił połączyć dwie epoki w jedną. Dlatego przypomina to, co było najlepsze w latach 90. i zabiera w podróż do tych lat ludzi, którzy nie mieli okazji ich poznać. Narratorami w tej podróży jest dwójka artystów – Pelson i Otsochodzi, którzy w ramach współpracy połączyli siły i specjalnie dla marki Reebok nagrali kawałek, w którym portretują reprezentowane przez nich różnorodne epoki. Artyści połączyli w jednym numerze swoje różne osobowości, różne spojrzenia na rzeczywistość oraz dwa różne podejścia do muzyki.

Do numeru Pelsona i Otsochodzi stworzony został zarówno teledysk jak i sesja zdjęciowa, które mocno wpisują się w styl lat 90. Cała scenografia podkreślona jest oldschoolowymi rekwizytami. Akcja – ‘Szacunek za klasyk’ to na pewno podróż do przeszłości, ale z odniesieniem do współczesności. Pelson i Otsochodzi idealnie miksują te dwa światy. Zarówno sesja jak i klip mocna podkreślają ekspresyjny przekaz nowej kampanii, który jest połączeniem klasyki lat 90. z nowoczesnością.

Premiera klipu Pelsona i Otsochodzi odbędzie się 28 września w DZiKU podczas eventu promującego najnowszy model butów Club C.

Najnowszy model Club C zdecydowanie wpisuje się w klimat lat 90. To co wyróżnia jego męską wersję, to wzory i powtórzenia, które nawiązują do konfrontacyjnego stylu oraz wszechobecnych znaków i nazw marek, właściwych dla ery lat 90. W Club C Overbranded kultowe logo Reebok znalazło się na kołnierzu buta i na środkowej podeszwie. W ramach serii Overbranded wprowadzona została kolekcja butów w 6 wersjach kolorystycznych – szarym, czarnym, czerwony, zielonym oraz wersja klasyczna w kolorze białym. Topowym modelem kampanii Club C są buty pokryte w całości powtarzającym się logotypami Reebok, które nawiązują do wszechobecnych w latach 90. wzorów i grafik

Natomiast damska odsłona Club C to model Club C 85 Leather, który jest idealnym połączeniem nowoczesności z klasyką. Kultowa wersja modelu wzbogacona została o nowe opcje kolorystyczne, w tym dwie główne w metalicznych kolorach – Club C 85 Melted Metal. Metaliczne kolory nowego Club C 85 nadają butom indywidualnego charakteru. W tym przypadku sportowy styl tych kultowych sneakersów połączony zostaje z najmodniejszymi, kobiecymi kolorami. Club C 85 Leather dostępny jest w pięciu wersjach kolorystycznych: czarnej, białej, granatowej i w dwóch odcieniach złotego.

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj – http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *