Globalna marka sportowa PUMA ogłosiła wczoraj początek długoterminowej współpracy z piosenkarką, aktorką i producentką Seleną Gomez, która będzie zaangażowana zarówno przy projektowaniu produktów, jak kreowaniu kampanii marketingowych. Praca Seleny jako partnera PUMA zaczyna się już od tego momentu. Pierwsza odsłona już niedługo; Selena Gomez pojawi się w najnowszej kampanii Phenom czyli nadchodzącym dropie butów dla kobiet.

„Bycie częścią PUMA jest dla mnie bardzo ekscytującym przeżyciem,” mówi Selena Gomez. „PUMA zmieniła zasady gry, zwłaszcza jeśli chodzi o łączenie ubrań sportowych z modą. Obserwowanie tych wpływów na styl i kulturę jest wspaniałe i nie mogę się doczekać naszej współpracy. Mam nadzieję, że razem stworzymy cos wyjatkowego. Zaczęlismy już realizację kilku świetnych projektów.”

Selena i PUMA pasują do siebie idealnie, nie tylko dlatego, że wyznają najważniejsze wartości marki, ale także dzięki ogromnemu wpływowi obu stron na młode kobiety, ich uczciwość, siłę oraz determinację w drodze do sukcesu. Jej praca z marką będzie czymś więcej niż jedynie obecnością w kampanii, będzie aktywnym głosem konsumentów. Co więcej, współpraca obejmuje również wspieranie przez markę PUMA celów bliskich sercu piosenkarki.

„Selena jest autentyczna, utalentowana i kreatywna. Odzwierciedla wszystko czego współczesne kobiety szukają i co chcą naśladować,” stwierdza Adam Petrick, Dyrektor ds. Marketingu Globalnego PUMA. „W ostatnich dniach pokazała jak bardzo jest silna. Ze swoją szczerością i otwartością w mówieniu o życiu z poważną chorobą, stała się niesamowitym przykładem pewności siebie, opanowania i determinacji dla nas wszystkich. Selena jest idealnym partnerem dla marki PUMA, ponieważ nie boi się wyzwań przed którymi stawia nas życie; walczy i nie daje za wygraną co dokładnie opisuje wszystko czemu wierna jest PUMA. Nie tylko reprezentuje naszą firmę, ale także pomaga definiować i ulepszać nasze linie produktów dedykowanych kobietom.”

Linie produktów dla kobiet PUMA z każdym rokiem stają się mocniejsze na rynku, dlatego marka spodziewa się dalszego wzrostu w tej kategorii.

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj - http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *