Bez oryginalnego modelu „NYC Pigeon” z 2005 roku świat sneakersów nie wyglądałby tak samo. Jeff Staple stworzył buty, które miały reprezentować jego miasto, a za inspirację posłużył mu wszechobecny ptak. Buty miały premierę w sklepie Jeffa – Reed Space. Fama szybko rozniosła się po mieście i ludzie ustawili się w kolejkach – tym samym rozpoczął się szał na punkcie modelu Dunk i kultura sneakerheadów na zawsze zmieniła swe oblicze. Teraz buty są jednymi z najbardziej pożądanych. Ich długo oczekiwany powrót nastąpił po 15 latach od premiery modelu SB Dunk i w 20. rocznicę powstania marki Staple Design. Jeff Staple prezentuje minimalistyczną, czarną odsłonę butów, aby „Pigeon mógł napisać własną historię”. W połączeniu z różowym pudełkiem nawiązującym do czasów, z których pochodzi oryginał, Black Pigeon symbolizuje nieograniczone możliwości dla całej sneakersowej kultury.

Jeff Staple prezentuje minimalistyczną, czarną odsłonę butów, aby Pigeon mógł napisać własną historię. W połączeniu z różowym pudełkiem nawiązującym do czasów, z których pochodzi oryginał, Black Pigeon symbolizuje nieograniczone możliwości dla całej sneakersowej kultury.

Cena: 469 PLN.

BUTY SĄ DO KUPIENIA W NIKE OD 11.11 OD GODZINY 9:00

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj – http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *