Tak jak pisałem w prasówce, Puma zaczyna świętować 50 lat swojego kultowego, potężnego, wielkiego i niezwykle ważnego modelu – Puma Suede. Trampka, który owiany jest legendą.

Akcja Pumy jest bardzo prosta i fajna – but, który przetoczył się przez wiele kultur i był istotny dla kilku z nich, będzie prezentowany właśnie w takim kontekście. Sporo dropów, reedycji, wariacji buta, będzie dotyczyło konkretnego miejsca w czasie i konkretnej subkultury. Wiadomo, że najbliższa premiera to Puma Suede inspirowane kulturą B-Boy, ulicznych tancerzy z Bronxu, którzy byli częścią tworzenia hip-hopu. Generalnie całość będzie dotyczyła muzyki, mody, ulicy, popkultury – szkoda, że nikt nie wspomina o koszykówce, gdzie Puma w latach 70-tych była bardzo istotna z perspektywy Walta Fraziera, no ale tam model Suede nazywał się Clyde, więc powiedzmy, że jestem w stanie to kupić.

Twórcą Pumy – jeśli nie wiesz – był Rudolf Dassler, brat Adolfa Dasslera, tego od adidasa. Rudolf nie bał się konkurencji, tworząc Pumę w 1948 roku, jedną z najstarszych obecnie kicksowych marek na świecie. Suede były ważną częścią tego 50-letniego (bez miesiąca) już dziedzictwa. But, który otrzymał upgrade materiałowy w stosunku do canvasowych i skórzanych kicksów, zmienił grę. Ten projekt jest po prostu ponadczasem. Bardzo, bardzo ponad czasem. Dlatego też kampania na 50-lecie Pumy, została opisana znacznikiem #ForAllTime.

A paczka, którą widzisz poniżej, to odwołanie do ulicznej legendy, nie może też nazywać się inaczej niż The Rudolf Dassler Suede. To power combo złożone z pary pluszowych Suede i plecaka zrobionego z czarnej skóry i kremowego zamszu – podobno tak premium, że mógłby trafić z ulicy na sale konferencyjne członków zarządu spółki.

Na pięcie znajdziemy też logo odwołujące się do oryginalnego, pierwszego logotypu marki, które dodaje projektowi tytułu MUST HAVE. Całość jest wsadzona w specjalny box.

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj – http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *