W ramach akcji promującej najnowszy model butów Club C, Reebok Classic postanowił przybliżyć styl lat 90. i zabrał w podróż do tych lat ludzi, którzy nie mieli okazji ich poznać. Narratorami w tej podróży została dwójka artystów – Pelson i Otsochodzi, którzy w ramach współpracy połączyli siły i specjalnie dla marki Reebok Classic nagrali kawałek – ‘Szacunek za klasyk’, którego premiera odbyła się podczas eventu w Domu Zabawy i Kultury DZiK!

Na jeden wieczór Dom Zabawy i Kultury DZiK powrócił do stylu lat 90, a marka Reebok na wiele sposobów postanowiła przybliżyć klasykę tamtych czasów. Podróż rozpoczęła premiera specjalnie przygotowanego na tę okazję kawałka Pelsona i Otsochodzi „Szacunek za klasyk”. Utwór to na pewno podróż do przeszłości, ale z odniesieniem do współczesności. Dlatego marka zaprosiła do projektu muzyczny duet: Pelsona i Otsochodzi, ponieważ to właśnie oni idealnie miksują te dwa światy. Artyści połączyli w jednym numerze swoje różne osobowości, różne spojrzenia na rzeczywistość oraz dwa różne podejścia do muzyki. Co więcej, warto wspomnieć, że Pelson i rodzice Janka znają się od czasów szkolnych – chodzili razem do klasy. Można więc rzec, że historia obu raperów, tak, jak w ich wspólnym kawałku, zatoczyła koło – „stara szkoła spotyka się z nową”.

Do numeru Pelsona i Otsochodzi stworzony został zarówno teledysk jak i sesja zdjęciowa wykonana przez Łukasza Dziewica, które mocno wpisują się w styl lat 90. Cała scenografia podkreślona jest oldschoolowymi rekwizytami. Akcja – ‘Szacunek za klasyk’ to na pewno podróż do przeszłości, ale z odniesieniem do współczesności. Wideo wyprodukowane zostało przez kriskieja, w reżyserii Ani Bystrowskiej i Alana Willmanna. Zdjęcia wykonane zostały przez Patryka Kina.

Lata 90. nawiązują do takich wartości jak: podejmowanie ryzyka, bycie pewnym siebie, a przede wszystkim podążanie za swoim stylem. Podobne wartości leżą u podstaw Club C. Styl butów Club C definiuje to czym jest prawdziwa klasyka. To model, który przez lata ewoluował. Wzbogacany był ciągle o nowatorskie rozwiązania, ale z zachowaniem jego ponadczasowego stylu. Podobnie jest z najnowszym modelem, który cofa się do klasycznego stylu lat 90. ale przenosi go na współczesną ulicę.

Najnowszy model Club C zdecydowanie wpisuje się w klimat lat 90. To co wyróżnia jego męską wersję, to wzory i powtórzenia, które nawiązują do konfrontacyjnego stylu oraz wszechobecnych znaków i nazw marek, właściwych dla ery lat 90. W Club C Overbranded kultowe logo Reebok znalazło się na kołnierzu buta i na środkowej podeszwie. W ramach serii Overbranded wprowadzona została kolekcja butów w 6 wersjach kolorystycznych – szarym, czarnym, czerwony, zielonym oraz wersja klasyczna w kolorze białym. Topowym modelem kampanii Club C są buty pokryte w całości powtarzającym się logotypami Reebok, które nawiązują do wszechobecnych w latach 90. wzorów i grafik

Natomiast damska odsłona Club C to model Club C 85 Leather, który jest idealnym połączeniem nowoczesności z klasyką. Kultowa wersja modelu wzbogacona została o nowe opcje kolorystyczne, w tym dwie główne w metalicznych kolorach – Club C 85 Melted Metal. Metaliczne kolory nowego Club C 85 nadają butom indywidualnego charakteru. W tym przypadku sportowy styl tych kultowych sneakersów połączony zostaje z najmodniejszymi, kobiecymi kolorami. Club C 85 Leather dostępny jest w pięciu wersjach kolorystycznych: czarnej, białej, granatowej i w dwóch odcieniach złotego.

 

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj - http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *