Footlocker jest genialny w tworzeniu reklam, to jest taki poziom luzu i kreacji, że ja odpadam. Trzeba trochę rozumieć świat, którego te reklamy dotyczą, bo najczęściej jest tak, że odnoszą się one w mniejszym lub większym stopniu do sytuacji, w której znalazł się bohater obrazka, albo całkowicie do jego osobowości. W tym momencie musisz zobaczyć świetny obrazek ze stoikiem, nigdy nie denerwującym się Timem Duncanem. W reklamie oczywiście więcej gwiazd NBA, ale Tim jest hitem.

Week of Greatness to kampania Footlocker’a do której należy powyższy klip z Duncanem, a także te, które zobaczysz dopiero za chwilę – te nowe, tegoroczne. Każdy z klipów ma być po prostu śmieszny. W tym roku Week of Greatness ma dodatkowy cel, bo zbierane są pieniążki na pomoc Portoryko po spustoszeniu, którego dokonał Hiragan Maria.

Zajebiste – bo Week of Greatness dostał także drugą nazwę – Greatness Does Good, a sama kampania została oparta o … sobowtórów gwiazd NBA. Bo zamiast robić, nagrywać reklamówki, gwiazdy poszły robić dobro. Koncepcja świetna. Paul George, Melo, Kyrie Irving oddadzą buty i pieniążki na Portoryko. Sam Footlocker z tego co pamiętam, przekazał milion dolarów.

Oczywiście gorące premiery także będą miały miejsce – Air Jordan XII Dark Grey, XIII Wheat, Air Max Plus, Foamposite Legion Green. Nowe kolorystyki LeBronów, PG1, AF1.

Week Of Greatness trwa od 18-ego listopada i kończy się 26-ego listopada.