adidas Originals by Nigo

NIGO to dla fanów streetwearu kultowa postać, więc z pewnością zelektryzuje ich informacja o kolejnym udanym projekcie popełnionym przez artystę i adidas Originals. Nowa kolekcja jest już dostępna w sklepach.

adidas Orignals i NIGO po raz kolejny połączyli siły, dzięki czemu powstała jedyna w swoim rodzaju propozycja na jesień-zimę 2015.

Japoński designer skupił się na kultowych krojach adidas, którym nadał niepowtarzalny styl. Czysta forma, charakterystyczne dla NIGO printy, to tylko przedsmak różnorodnej kolekcji. Od samego początku współpracy projektom towarzyszy charakterystyczny znaczek – 25. Nie jest to, jak niektórzy podejrzewają wiek ikony streetwearu, lecz odniesienie NIGO do liczb: po japońsku NI oznacza 2, a GO – 5.
Z okazji premiery nowej kolekcji adidas Originals by NIGO powstał lookbook, którego bohaterem jest znany i lubiany przez NIGO raper Stormzy i jego ekipa. Za tło zdjęć posłużył, niepowtarzalny, nocny klimat Croydon – dzielnicy Londynu.

Zgodnie z filozofią adidas Originals oraz NIGO kolekcję można określić jako klasyczną, kolorową i bezkompromisową. Na ubraniach nie mogło zabraknąć charakterystycznych elementów: misia w koronie oraz dużych, widocznych logotypów. W kolekcji dominuje czerń, czerwień i szarości. Hoodie w klasycznej kolorystyce adidas, odjechane bombery oraz trójkolorowe bluzy i dresowe spodnie są dostępne w sklepach od 1 września 2015.

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj - http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *