adidas wpadł na super świetny pomysł. W 2016 roku Consortium zrobiło prawdziwy tour przez cały świat i współpracowało z najlepszymi sklepami, aby stworzyć swoje projekty.

Wydawało by się, że nie da się zrobi kroku dalej, ale w tym roku adidas zrobił dokładnie to. I wstępnie przedstawił nam projekt, który wygląda imponująco. W jego skład wchodzą np. Overkill, Footpatrol, END, Solebox, Slam Jam, Colette, Kith, Naked i tak dalej. Wszyscy oni połączą siły w ramach tak zwanego – Sneaker Exchange.

Chodzi o popchnięcie granic hajpu jeszcze dalej, ale w nieco inny sposób niż do tej pory. Partnerzy sportswearowi będą w zmyśle współpracowali z partnerami fashion, sklepy damskie połączą siły z męskimi. Ma być mocno, międzynarodowo, co pokaże siłę całego środowiska. W planach jest jedna premiera miesięcznie, kiedy to dwóch partnerów wypuści paczkę dwóch butów z nowym i starym modelem.

Jestem bardzo ciekawy.

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj - http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *