Czytam sobie ja spokojnie Marketing Przy Kawie, mając w ręku kubek gorącej herbaty, a tu fajna informacja, którą generalnie ominąłem.

Nieoficjalny klip adidas jest wielkim hitem sieci. Popatrz.

Klip ma ponad 8,5 miliona wyświetleń, a na YouTube wjechał 15 grudnia. W miesiąc? Wow. Zacytuję MPK.

Studenci Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii w Ludwigsburgu przygotowali nieoficjalny spot marki Adidas. Opowiada on historię starszego mężczyzny, byłego maratończyka, zamkniętego w domu spokojnej starości. Pewnego dnia bohater odnajduje parę zniszczonych butów, które towarzyszyły mu przed laty w biegach. Od tej chwili za wszelką cenę próbuje wyrwać się z zamknięcia, nawet wbrew szpitalnemu personelowi. Jego wysiłek doceniają inni pacjenci.
Film, którego twórcą jest Eugen Merher został wysłany do działu komunikacji adidasa, ale reakcji nie było żadnej.

Related Articles

O autorze Zobacz wszystkie wpisy Autor

Szczepan Radzki

Szczepan Radzki

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też tutaj – http://bit.ly/1vSJEbk i na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *